Leerlingraad

Vertegenwoordigers uit de groepen 5 t/m 8 en de Libellen hebben een jaar lang zitting in de leerlingraad. Deze leden van de raad worden door de leerlingen uit de groep gekozen. Zij komen elke 2e maandag na een vakantie een uur bij elkaar om met de directeur zaken die door de leerlingen of door de school zijn ingebracht te bespreken.

Punten die o.a. ter sprake komen zijn: afspraken en regels, rommel in de school, gebruik mediatheek en speelplaats, uitslag leerling-enquête en nieuwe plannen en ideeën. De directeur leidt deze vergaderingen. Er wordt door een verslag van iedere bijeenkomst gemaakt en dit wordt door het lid van de leerlingraad in  de eigen groep besproken.

In het schooljaar 2023-2024 bestaat de leerlingraad uit de volgende leerlingen:
Mats uit groep 5A, Jack uit groep 5B, Rosalie uit groep 6A, Nora uit groep 6B, Elin uit groep 7, Sebas uit groep 7 van 7/8, Vera uit groep 8 van 7/8, Fiene uit groep 8 en Bart uit de Libellen.